גן החיות שלי

אמרתי כבר שאני אוהבת בעלי חיים? את האהבה לטבע עם החי, הצומח והדומם שבו החדירה ללבי אמי דינה ז"ל. מאז שידעתי ללכת היא לקחה אותי לטיולים ולימדה אותי להתבונן מסביב. כילדה ביליתי שעות בגינה ובחצר המשק של ביתנו במושב וגם טיילתי בשמורת הר מירון (בית הורי ניצב כ-100 מטרים מגדר השמורה) וידעתי היכן צומחת כל נורית והיכן למצוא כל סחלב.

כיום אני גרה בכרמיאל בדירה עם חצר קטנטונת. לאחרונה האיש שלי הביא את העציצים שלו מביתו הקודם, ויחד עם העציצים "ייבא" כמה יצורים. מאוד מעניין לעקוב אחריהם ולראות לאן הם זוחלים ומה הם אוכלים. בדרך כלל הם אוכלים עלים (וניתן להבין את האיש שלי, שלא מתלהב מזה שהם אוכלים את העלים של הצמחים שלו) אבל היום הם קיבלו צ'ופר – קליפת מלון. אז לא אכביר במילים, התמונות מדברות בעד עצמן.


מצגת זאת דורשת JavaScript.

תגובה אחת

  1. I finally read your blog and really enoyed it. I wish to comment about my attitudes toward those sliimy creatures. I don't like them, but I won't kill them for "the fun of it" In the meantime, they have no appetite for cactus juice. So, I have no compliaints. Keep on blogging!

כתיבת תגובה

