כל הכבוד לבבילון

כבר כמה שנים שאני משתמשת במילון בבילון. אני אוהבת את האפשרות להקליק על מילה ולראות מיד את התרגום שלה, לפני שאני פונה למילון מודפס או למילונים אחרים במרשתת.

לפני כחודש הופיעה אצלי תקלה בבבילון (גרסה 8 ) ובמקום כל תמונה בחלון הופיעה הצורה הזו:

יום לפני הופעת התקלה התקנתי אנטי-ווירוס ומכיוון שבאותו יום הופיעה אצלי עוד תקלה בתוכנה אחרת הנחתי שהאנטי ווירוס גרם לשתיהן. בזבזתי לשווא שעות רבות בניסיון למצוא פתרון באינטרנט ולא מצאתי.

אתמול חשבתי (סוף סוף) שכדאי להתקשר לתמיכה של בבילון. התקשרתי והצגתי בפני נציג השירות את הבעיה והוא אמר לי שהבעיה מוכרת להם אבל לא ידוע מה הגורם וייתכן שהגורם כלל אינו האנטי ווירוס. הוא שלח לי מייל עם קישור להורדה של גרסת הניסיון של בבילון 9 וביקש שאדווח לו אם התקלה מופיעה גם בגרסה זו.

התקנתי את בבילון 9 והתקלה לא הופיעה שם. כתבתי זאת לנציג ואחרי פחות משעתיים קיבלתי ממנו במייל חוזר קוד הפעלה חינם לבבילון 9, כלומר שדרגו לי את התוכנה לגרסה החדשה!

כל הכבוד לחברת בבילון על השירות האיכותי והמהיר. שירות הלקוחות שלה התקדם מאוד בשנים האחרונות והרגשתי שבאמת אכפת להם מהלקוחות. הופתעתי לטובה גם מכיוון שהנטייה של מרכזי שירות למיניהם היא קודם כל להכחיש שיש תקלה חוזרת כלשהי במוצר שלהם ואילו כאן הנציג אמר מיד שהבעיה מוכרת.

אז שוב תודה לבבילון ולמרסלו משרות הלקוחות.

להורדת בבילון 9*

*למען הסר ספק, הקישור הוא לנוחותכם בלבד, אין לי שום רווח מהעניין.

כתיבת תגובה

